Pages

simply me >>amyra anuar

simply me >>amyra anuar
i live my life perfectly with ALLAH by my side :)

Wednesday 11 July 2012

hidayah Allah

amyra anuar @ aleen anuar :) HIDAYAH.
saya telah berubah menjadi begini...segalanya bermula dgn HIDAYAH.
tidak...HIDAYAH BUKAN NAMA KAWAN SAYA.
Hidayah Allah :')
ingin saya kongsikan di sini...
semuanya terjadi apabila saya kecewa..
kecewa kerana apa?
tidak perlu tahu rasanya..
dan hari-hari saya mnjadi mendung dan bermuram durja..
memang sebelum ini saya ada berhasrat untuk bertudung labuh..
berjubah...dan juga berpurdah..
tapi saya tidak menyangka saya adalah antara yg terpilih untuk diberikan hidayah..
dan hari-hari mendung itu diisi dgn esak tangis...
ohh tuhan..
ALHAMDULILLAH :')
khamis malam jumaat..
aku mimpi aku mati..eksiden..
aku tengah melintas..all of sudden,hon yg kuat..dentuman kuat..
lampu yg terang dan semuanya hitam.
dan bila aku bangun...tak,aku tak rasa takut utk mati..
aku tahu amalan ku tak sempurna mana..
dan secara tiba2..
perasaan untuk bertudung labuh dan berpurdah makin kuat dan teguh..
lalu..tengah hari itu..
aku dan kwn2 pergi bandar..
pusing cari tudung labuh..
then pergi beli kain utk buat tudung labuh..
ALHAMDULILLAH..
masih kekal hingga hari ini..
aku harap ALLAH sentiasa kekalkan hidayah yg diberi..
dan aku harap cahaya petunjuk ni tak kan ditarik balik oleh-Nya.
dan andai..mimpi yg menyedarkan aku itu pasti,
aku harap,semua salah dan silap aku diampunkan..
dan..aku boleh pergi dgn tenang :)
kawan,jika diri ini ada menyakitkan hati..aku harap,korang ampunkan salah dan silap diri ini.. 
:) 
assalamualaikum