Pages

simply me >>amyra anuar

simply me >>amyra anuar
i live my life perfectly with ALLAH by my side :)

Wednesday 11 July 2012

my life in UNISZA

amyra anuar @ aleen anuar :)
"kau belajar mana?"
aku unisza...kau?
"unisza?apa tu?tak pernah dgr pun?"
OKAY,situasi mcm ni selalu sgt berlaku..
yaa mungkin nama unisza masih lg baru di persada menara-menara gading di Malaysia.
walau bagaimanapun,tahukah anda KUSZA?
KUSZA dan UNISZA adalah dua tempat yg sama..
zaman kegemilangan KUSZA..
yaaa yeahhh amat hebat..
amat mengagumkan..
tp bukan itu yg saku nk cerita sekarang :D
hahaha..
MY LIFE IN UNISZA.

im a new student.as for me,HORMAT tu penting..
tak kisah awak di antara senior or junior..
hormat orang lain if awak nak dihormati..
here,im mending my diploma TESL.
UNISZA NI KAT MANA?
ohh..lupa nak bagitahu...
UNISZA dekat bumi..belah Malaysia..timur...terengganu..kuala terengganu..area gong badak.
awak tahu?
awak tahu ke tak tahu saya peduli apa -.-
hikhikhik jahat kan saya ni..
kesah pulak?
hahaha :P
for the first time i being here..
knowing new peoples...
make friends..
biasa lah if ada yg mcm tak suka tu kan..
human being,..
jealous dengki tak tentu hala..itu biasa...
saya takde masa nak fikir pasal haters :)
alhamdulillah Allah ada..
then,weekend pergi jenjalan kuala terengganu..
saya yg xprnah2 drive ni,mampu dan berjaya drive viva..
walaupun auto..tp utk saya yg xpernah teringin nak pegang stereng..
yeahh itu satu kejayaan yg agak besar dan boleh dibanggakan..
bangga lah cepat weyh :P 
almaklumlah...saya kan rempit ayuuu sejati hahaah :P puihhhh
heee :D
yaa..banyak memori tercipta walaupun baru sebulan kat sini
:)
harap ALLAH sentiasa ada memberkati kehidupan saya dan rakan2 di sini..
tak lupa jugak..
lecturers saya semua baik,awesome dan comel handsome manis semua lah :D
tak bodek ni..
IKHLAS 
hehehe..
dan in my class TESL1B,
they call me 
TEACHER MIRAAA
shoooo naissss :D

p/s; sorry blog dah terlalu lama tergendala :) saya tiada mood utk blogging dh lama dh..and semua entry pasal faez dah pun di padam,jadi blog ini agak kusung..kusungg ooo ;)